dinsdag 23 april 2013

Workshop Karwei

Een tijdje geleden kon je via internet opgeven voor een workshop bij de Karwei. Je mocht dan een krukje maken.
Ik vond ze er erg leuk uit zien, dus heb ik mezelf opgegeven. Toen ik later nog een terugkwam op de site, zag ik dat er nog steeds plaats was, dus besloot ik mijn man ook op te geven. Die werkt graag met hout, dus dan moet hij dit ook wel leuk vinden.

13 April was het zover. Samen reden we naar de Karwei.

Daar aangekomen werd er al volop getimmerd. Zagen hoefde niet meer, want de pakketjes werden kant en klaar aangeleverd. Ideaal dus!

Mijn man was in een mum van tijd klaar, dus kon ik af en toe even bij hem afkijken wat de volgende stap was.

Een uurtje later reden we naar huis, 2 krukjes rijker.

Thuis hebben we ze geschuurd, zodat er geen scherpe randen meer aan zaten. Alle plankjes voor de stevigheid nog een schroef gegeven (konden alleen spijkeren bij de Karwei) en daarna alle gaatje netjes dichtgeplamuurd...

De dag erop hebben we ze een verfje gegeven, welke ook bij het pakket zat.

Wij vinden ze erg leuk gevonden!

 

TOT BLOGS!!!

1 opmerking: